När kunder inte gör rätt för sig

Kommer ni ihåg mitt inlägg 51 ursäkter för att slippa göra rätt för sig?

Fem månader har gått sedan jag publicerade inlägget och tyvärr måste jag säga att inte särskilt mycket har hänt. Jag har visserligen fått 2500 :- (av 31 500:-) men i övrigt har jag bara fått ytterligare en mängd ursäkter och bortförklaringar som slutade vara trovärdiga för länge sedan.

I dag fick jag nog!

Jag avslutade mitt anförande med att upplysa kunden ifråga om att jag inte kommer att ljuga om någon mot all förmodan skulle ta kontakt med mig för att höra sig för om hur denne är att jobba med.

Enough is enough!

Comments

  1. Nej det tycker jag verkligen inte att du gör. Se det istället som en god gärning eftersom du förhindrar att fler lektörer blir lurade av honom. Han kommer annars fortsätta. Sådan typer saknar skrupler.

    • Det har du visserligen rätt i, men det tar ändå emot. Han har dock inte bemödat sig om att besvara mitt senaste mejl och det retar mig. Med tanke på att han befinner sig hos Kronofogden sedan 07 så är jag långt ifrån den första han har lurat, och jag vet med all säkerhet att jag inte kommer att bli den sista. Jag ska fundera på det en tag till, men att göra en god gärning kan väl aldrig vara fel?!

  2. Hej Annika,

    Vilken en! Usch! Lägg utan hans namn. Inte mer än rätt.

    • Jag hade tänkt det, men då kändes det som att jag skulle sjunka ner på hans nivå på något vis så jag lät bli.

  3. Sådana människor ska till kronofogden! >:[
    Elen [bokpotaten] recently posted..Sagolika brödsmulor

  4. Vad vidrigt av personen :/ men bra av dig som säger ifrån.

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge